A csoportos alakformáló, zsírégető óráinkon minden egyes izmunkat megerősítjük tetőtől talpig. Az óra elejét egy rövid bemelegítéssel kezdjük, majd jönnek a hol dinamikus, hol statikus erősítő gyakorlatok, a klasszikus guggolásoktól elkezdve a plank-ek különböző kombinációjáig. Az erősítő részekben kisebb súlyokat, köteleket használunk, de a feladatok többsége saját testsúlyos. Az óra végét pedig egy hatalmas nyújtással zárjuk.
Többféle Alakformáló óra közül tudtok válogatni, azért, hogy teljes repertoárt nyújthassunk 🙂

Alakformáló órákon kevesebb cardio elemmel visszük fel a pulzusunkat, nem a zsírégetés a legnagyobb cél, hanem az izmok fejlesztése, az ellenálló képesség nevelése.

Időpontok: hétfő 18.30 és péntek 18.30

Zsírégető-alakformáló óráinkon több cardio elemet használunk, magasabbra visszük fel a pulzusunkat, intenzívebb az óra. Természetesen itt is, mint a többi edzésünkön, saját testsúlyt és kisebb eszközöket használunk.

Időpontok: kedd 19.30 és csütörtök 19.30

Táncos-alakformáló óra, egy olyan csoportos óratípus, ahol a zene ütemére könnyen elsajátítható, egyszerű lépéskombinációkkal dobjuk fel a megszokott alakformáló órákat. Az óra gyakorlatanyaga aerobik alap lépéseket, közepes és magas intenzitású alap koreográfiákat, majd az óra utolsó 15-20 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz. Ezt követően, az óra végét egy hatalmas nyújtással zárjuk.

Időpont: szerda 19.30

 

Összesítve az időpontok:

Hétfő 18.30 Alakformáló

Kedd 19.30 Zsírégető alakformáló

Szerda 19.30 Táncos alakformáló

Csütörtök 19.30 Zsírégető alakformáló

Péntek 18.30 Alakformáló

 

Gyakori Kérdések

Nem szükséges; biztosítunk matracot és eszközöket, de persze, ha van saját, nyugodtan el lehet hozni.

Váltó edző cipő és kényelmes, rugalmas ruházat.

[/vc_column][/vc_row]