28 Napos Kihívás

Az első 100 jelentkezőnek 5990 ft helyett most 3990 ft!

1 hét és kezdünk! 28 napos kihívás hát- és nyakfájások ellen! 28 nap és 30 gyakorlat a rossz tartásból és a rossz szokásokból kialakult nyak – és hátfájások megelőzéséért és kezeléséért.

1-2 perces videók naponta, hogyan is alakítsuk ki helyes testtartásunkat, milyen edzési és nyújtási technikák vannak.

A 28 nap alatt 30 mini videót küldök e-mail-en, szépen, fokozatosan felépített, egyszerű, de annál hasznosabb gyakorlatokkal, leírásokkal együtt. Eszközöket nem igényelnek a feladatok, esetleg matrac illetve kötél/törülköző, amik a segítségedre lehetnek. A gyakorlatok nehézség szerint követik egymást, egyszerűtől a bonyolultabbig, nyújtó és erősítő blokkokkal.

A 30 gyakorlat közül egyik sem igényel előképzettséget!

Főleg a jelenlegi helyzetben, amikor nem tudunk elmenni edzésekre, csoportos órákra, fitness terembe, nagyon hasznosak az otthoni edzések. De, sajnos az “otthon edzünk” videóknál a legnagyobb hangsúlyt a testünk erősítése kapja, izomcsoportokra szedve, mely nem mindenkinek az edzettségi szintjének megfelelő. A 30 gyakorlatos kihívást direkt úgy állítottam össze, hogy szinte bárkinek hasznos, egyszerű, követhető legyen. Itt fontos megemlítenem, hogy ha bárkinek komolyabb problémája van, akár sérv, akár ízületi, mindenféleképpen vegye fel velem a kapcsolatot mielőtt befizet a programra, mert felelősséget az otthon történt sérülésekre nem vállalok.

Kiknek ajánlom:

  • a jelenlegi vírus szigorítások miatt, azoknak, akik nem tudnak elmenni tornázni, csoportos órákra járni, nem tudnak vagy nem szeretnének kimozdulni otthonról, kevesebbet mennek vásárolni, ide oda, de mégis mozogni vágynak, érzik, hogy itt ott megfájdulnak porcikáik, hátuk, derekuk, csípőjük, nyakuk. Az otthon lét, a több pihenés, nem feltétlenül nem jót az emberi testnek, kell a mozgás, a fejlődés!
  • jelenlegi és volt Tanítványaimnak, akik a videók közül az összes gyakorlatot ismerik, hisz alkalmazom őket a többi órák keretében, de egy teljes képet szeretnének kapni, összesítést, hogy még sikeresebben elsajátítsák a fortélyokat 🙂
  • azoknak, akik a mindennapi teendői közben, küzdenek a nyaki- és háti szakasz fájdalmaival, amik megnehezítik a hétköznapjaikat. Egy portölés, porszívózás, konyhai teendők…FONTOS! Nem minden nyaki- és háti fájdalom okozója a rossz tartás és az ebből eredő problémák, de amikor nincs más igazolt sérülés vagy rendellenesség, sok esetben ez áll a háttérben
  • idősebbeknek, akik nem szeretnének vagy nem tudnak elmenni tornázni, de otthonra megfelelő instrukciókkal, könnyedebb, az egész testet átmozgató gyakorlatokra vágynak, amitől a kis berozsdásodott porcikáik új életre kapnak. FONTOS! Lesz olyan gyakorlat, amit nem ajánlok bizonyos kor felett, ezt az adott videónál jelzem is illetve küldök egy alternatívát, így lehet választani. 🙂
  • ülő munkát végzőknek, irodában dolgozóknak, sofőröknek, műkörmösöknek, pedikűrösöknek stb., akik a modern foglalkozásoknak az “áldozatává” válnak, ezzel az izmaikban rövidüléseket, feszüléseket, torzulásokat okozva.
  • álló munkát végzőknek például szakácsoknak, fodrászoknak, akik a nyaki és ágyéki szakaszaikat terhelik, sajnos általában a rossz tartást erősítve
  • home office-ban dolgozóknak, aki bár otthon vannak, még sincs több idejük, de tagjaik ugyanúgy fájnak
  • várandós kismamáknak, akár derék fájdalmainak megelőzéseként, akár jó átmozgató percekért! FONTOS! Orvosa felől érdeklődni szükséges, hogy az aktuális várandóság szakaszában mi engedélyezett, főleg, ha semmilyen edzést nem csinált/csinál a kismama.
  • szülés után, a hordozásból, anyai feladatok elvégzéséből fakadó rossz tartás és fájdalmak megelőzéseként és kezeléseként. A gyakorlatokat szoptatás ideje alatt is lehet végezni, annyira egyszerűek és nem megerőltetőek!
  • kevés idővel rendelkezők, akiknek nincs idejük eljárni tornázni illetve otthon is sok feladatuk van. Minden nap 1-2 perces feladattal bővül a repertoár, de célszerű az előző napokat is végig csinálni, így a 28. napra kb 1 órás edzés program lesz. Természetesen, lehet válogatni a gyakorlatok között, hisz mindegyik kiváló és önállóan is megállják a helyüket.

Összesítve, videóimat Mindenki számár jó szívvel ajánlom, annyira egyszerűek, nem megerőltetőek DE ANNÁL JÓTÉKONYABBAK!

Ha, szeretnél jelentkezni, így tedd 🙂

  • Írsz nekem egy jelentkező e-mailt (hargitai.anett@gmail.com), amiben a számlához szükséges adatokat elküldöd (teljes név, cím) illetve, hogy jelentkezel a 28 napos kihívásra
  • én átküldöm a számlát az e-mail címedre az utalási adatokkal
  • Te ezek után átutalod a havi díjat, ami 3990 ft bevezető áron az első 100 jelentkezőnek
  • Ahogy az utalás megérkezett, másnap már küldöm is az első linket az e-mail címedre, ami átirányít Youtube-ra és kezdődhet is az edzés
  • Minden nap újabb videó kerül fel, amit az előzőkkel együtt kell gyakorolnod